Miesięczne archiwum: Październik 2009

cicho

Jak usnąć, gdy w głowie szumi.. Jak zapomnieć o tym co sprawia, że boli… Jak zasklepić serce, które ciągle krwawi Jak przestać pisać, gdy emocje wymykają się spod kontroli.. Ile czasu jeszcze nam zostawic… Wiatr rozwiewa wszystkie skłębione myśli sprawia, … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

go away !!!!

przeraża mnie moja wlasna bezsilnosc boje sie dziekuje, ze jeszcze jest ktos taki dla kogo nie jestem obojetna. Dziekuje, ze mam jeszcze na kogo liczyc.. Nie wiem co bym bez Was zrobila:( ,,Nieproporcjonalnie wiele rzeczy nas dotyczy ktore malo nas … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

Te dni..

,,Z każdym dniem jest coraz trudniej i każde spotkanie jest piekłem,bo o ile ukoi ból, to nie ukoi serca, które zawsze będzie czuć,że wszystko jest niepełne.Nie chcę dawać Ci mojego lekarstwa, bo jest złe staraj się przetrwać.Lubię Cię Z. dzięki, … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

smutny początek końca

podobno samobójcom po drugiej stronie zle… dzisiejszy list do ojca TATO NIE ZABIERAJ MI SZCZĘŚCIA NIE ZABIERAJ TEGO CO TRZYMA MNIE PRZY ZYCIU!! Co Ty mi robisz… Nie widzisz jak mnie niszczysz od srodka? Wymyslasz sobie nowe argumenty, zeby tylko … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 1 komentarz

Czasem niewiele znaczy tak duzo..

Dzien jak co dzien… smutek,przygnebienie pytanie co dalej? impreza a po co tam isc… i tak go nie bedzie i tak bedzie nudno i sztucznie wsrod osob, ktore nie zawsze wiedza w ktorej druzynie graja. Zmiana akcji.. Ona,ja rozmowy…. nagle? … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj